czwartek, 11 grudnia 2014

Under Twenty Intense anti acne ! recenzja

Hej misiaki :*
Dziś recenzja serii Under Twenty intense anti acne !
Zaczynamy od toniku ! 

Aktywny tonik, głęboko oczyszający i zwężający pory. 
Skład:Aktywny salicyka sodu + wit. PP + miedź. 
Tonik sprawdza się bardzo dobrze, nie jest jakiś nadzywczajnie super, ale jest ok to co ma robić robi. Dobrze  oczysza skórę i co ważne nie wysusza jej :)
Kupicie go w rossmanie aktualnie jest na przecenie za 11,99 ;D polecam 
Następnie peeling :) 
Hmm.. co o pilingu ! 2w1 aktywny żel+peeling myjący :)  
Skład:salicylan sodu +wit. PP +kwas mlekowy + cząsteczki peelingujące.
Jest to bardzo drobniutki peeling i dzięki temu nie podrażnia skóry ! Nie wysusza skóry, myje bardzo dobrze i ogólnie sprawuje się na mojej skóreze doskonale. Dostaniecie go równierz w Rossmanie aktualnie na przecenie za 11,49 zl polecam :)
Na koniec krem na noc !
Aktywny krem chłodzący na noc !  
Skład:Aktywny salicylan sodu + wit.PP + ekstrakt z soczewicy. Krem jest najlepszym produktem z tej serii, u mnie sprawuje się cudownie :D jakiś czas temu go kupiłam ale nie używałam, ostatnio o nim sobie przypomniałam i spróbowałam jego mocy :d jest on świetny faktycznie chłodzi skóre :) i doskonale pozbywa się trądziku moja cera się poprawiła od kiedy go stosuję ! Naprawde godny polecenia ! Dostaniecie go w Rossmanie, niestety nie jest na przecenie ale warto zainwestowć tymbarzdiej, że 17 zł za dobry krem na trądzik to nie wilele  ma on 50 ml ale jest wydajny. Baardzo polecam wam ten produkt :)
Krótkie podsumowanie :) 
seria intense anti acne jest naprawdę bardzo dobra i godna pecenia ! Robi to co ma robić na skórze a to najważniejsze :) 
Dajcie znać czy podobają wam się takie posty z dokładnymi cenami itp. :) zachęcam do zakupu rossman online :) mają świetną stronę http://sklep.rossnet.pl
Paaa do jutra :* macie jakieś propozycje na nowe posty ?! Piszecie w kom i oczywiście zachęcam do kom. I obserwowoania moich postów :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz