sobota, 13 grudnia 2014

Inspiracje na prezenty świąteczne !!

Heej misiaki !!
dziś trochę pogadanek :D napiszę wam jakie prezenty według mnie świetnie spisują się jako prezent na święta !! :)

więc zaczynamy ! Jakie prezenty hmm ..
Ja uważam, że najlepsze prezenty są zrobione od początku do końca przez was :) osoby obdarowane takimi prezentami własnoręcznymi będą się dwa razy bardziej cieszyły, ponieważ zrobiliście je sami i widać, że włożyliście w to dużo pracy i serca !
 co można np. dać zrobionego własnoręcznie:
- ozdobioną bąbkę na choinkę,
- własnoręcznie wykonane praliny ( robiłam rok temu z mamą i prezent sprawdził się świetnie polecam ! )
- jeśli ma ktoś zdolności można zrobić sweter na drutach ;p
- można upiec ciasteczka i jakoś pomysłowo je ozdobić ;)

 na Youtube znajdziecie mnóstwo różnych banalnych przepisów DIY :)
A jeśli chodzi o prezenty które kupujemy, to ja sądze, że bardzo fajnie pod choinkę jest dostać:
- ksiązkę, bardzo fajny prezent właściwie dla każdego  ! ;)
- płytę z ulubioną muzyką danej osoby ;)
- kosmetyki to świetna rzecz, a najbardziej dla kobiet. Bo wiem, że  kobiety z kosmetyków cieszą się najbardziej !!
- dodatki do domu, tylko wtedy najlepiej dać taką rzecz osobie której znamy gust, żeby podobała się niespodzinka !
- np. jakiś ulubiony zapach np. wosk do kominka czy nawet perfumy ;p
- biżuteria,
- ciuchy :D
-  kulki do kąpieli czy coś w tym stylu,
- jak dla mnie świetnym ciuchem pod chionkę byłby jakiś swter z reniferm np. jstem pewna, że każdy by się z takiego prezentu ucieszył !
- możecie też porozmawiać z osobą ktoej chcecie coś podarować i jeśli wam podpowie to wtedy macie na 100% prezent trafiony ;) , chociaż i tak pewnie każdy z was che zrobić niespodzinkę
Jest naprawdę wiele wiele pomysłów na prezenty, jak pomyślicie to napwo dla każdego członka rodziny coś zanjdzieice :) mam nadzieje, że mój post był chociaż trochę wam przydatny :)


a Tu zdjęcie jak prezetuje się skrzyneczka którą wczoraj kupiłam :) według nie bardzo efektownie :)
pozdrowienia :* paa do juta !! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz