wtorek, 23 grudnia 2014

Wigilia! życzenia dla was :*

Hej kochani :)
Dziś nic szczególnego nie będe pisać ponieważ nie zdążyłam nic przygotować dla was. Jutro wigilia i jak pewnie u każdego, zajmuje się pomaganiem w kuchni :) ciasta, sałatki i te sprawy :)
Tak więc kochani chcę wam bardzo wszytskim podziękować bo już jakiś czas temu jest was poonad 1 000 co daje mi niesamowitą satysfakcję :)
 mam nadzieję, że lubicie czytać moje posty i czasem są wam przydatne :) ale to nie o tym.. ;)
Chcę wam złożyć wszstim życzenia świąteczne oraz sylwestrowe :) kochani spędzcie te dni ze swoją rodziną, niech będzie wam miło i ciepło w ich gronie :) bawcie się dobrze na sylwestra i ten nowy rok niech będzie jescze lepszy !! :) buziaki :)
Jeszcze raz wam dziękuje :*
My cookies :)
A i jeszcze szybko, warto zajść do empkiu, na wiele rzeczy do domu 50% rabatu, ja za to pudełeczko szklane na ciasteczka z 19,99 zapłaciłam ok. 10 zl polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz