poniedziałek, 22 grudnia 2014

-40% w naturze!! RimmelLondon, MeybellineNewYork :) co warto kupic ?!

Hej misiaki ! ;)
Dziś pokaże wam dwa produkty które sobię kupiłam na promocjii 40% w naturze :) zapraszam :*
1.Meybelline new york Color tatto24H kolor 35-on and on bronze, bardzo wam polecam ten produkt na moim blogu też zanjdziecie recenzje innego koloru tego produktu :) zapłaciłam za niego 13,99 zł, a regularna cena ok 23 zl :)

A następny produkt to maskra Rimmel London, extreme black wonder'full mascara with argan oli, nie używałam nigdy tej maskary ale mam nadzieję, że bedzie się dobrze spisywać. Ma moją ulubioną sylikonową szczoteczkę :) pierwsze wrażenie super :) cena na promocji to 19,99 a regularnej niestety nie znam :)

To były dwa produkty które kupiłam na promocji, ale bardzo wam polecam przejść się do Natury bo można znaleźć wiele dobrych tuszy do 20 zł, wszelkie podkłady Rimmel i Meybelline do 25 zł ;)
Do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz