poniedziałek, 1 grudnia 2014

lakiery O.P.I

Hej Kochani: *
Słów kilka o Today OPI lakierach
Ja mam Ich 6 sztuk, są mniejsze 35 ml. Ogólnie lakiery u Mnie nie nie sprawdziły Się niesety w ogóle, Maja strasznie wodnistą konsystencję, trzeba pomalować 3warstwy zeby krycie bylo zadawalające. Jedynie biały lakier żart ok, ma normalna konsystęcie ja nie nie żart taki rzadki. Mam jeszce warstwa wierzchnia i się sprawdza sie bardzo dobrze, dzieki Temu paznokcie są błyszczące, dłuższa trwałość gwarantowana;) bardzo Chce przetestować Inne kolory OPI bo wiem, że Dziewczyny polecają lakiery, Też jestem zawiedziona Dlatego moimi, nie mam pojęcia Dlaczego są takiej lipnej jakości , Jak Uda mi sie przetestować Inne lakiery do dam wam znać napewno Jak jak się sprawują, mam nadzieje, że nie rozczarują ponownie :)
Pozdr. ! Do jutra :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz