środa, 10 grudnia 2014

Rimmel scandaleyes !

Hej kochani ! Przepraszam, że dziś tak późno ale niestety tak wyszło.
Dziś o maskarze Rimmel London volume lash scandaleyes mascara extreme black, niestety moje zdanie o tej maskarze nigdy nie będzie dobre bo jest to straszny produkt !!
Czytałam nie jedną recenzje o niej i wiele dziewczyn spotkało to samo, oglądałam m.in. filmik Red Lipstick Monster gdzie ona też o niej nie ma dobrego zdania !
Producent mówi nam, że daje wielką objętość itp. A u mnie to się nie sprawdziło, jest ona strasznie gęsta po kilku pierwszych użyciach cały pojemniczek mi się ubrudził :( nic nie dało się zrobić żeby rzęsy wyglądały normalnie po tej maskarze, były sklejone i nic więcej ... niestety zawiodłam się na Rimmel bo miałąm wiele innych tuszy z tej firmy i sprawdzały się świetnie, a tu taki bobel !?
Jak sami widzicie nie polecam wam tego produkty a nawet odradzam zakupu go, bo zwyczajnie szkoda pieniędzy !
 Pozdr. :* do jutra :) macie jakieś propozycje na nowe posty ? :)
Zapraszam do kom. I obserwowania mojego bloga ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz