środa, 17 grudnia 2014

Cocolita.pl

Hej kochani, niestey wczoraj nie udalo mi się nic napisać ;)
Dziś co zamówiłam na cocolita.com i pierwsze wrażenie !
Na początek dwa pędzle z Hakuro. H50 do twarzy i H77 do oczu :) narazie nic nie mogę stwierdzić, ale kiedy go uzyłam to jest baaardzo miękki i fajnie wtapia się w skóre podkład, a ten do oczu bardzo delikatny i ślicznie rozblędowuje cienie ! Jestem na TAK ! 
Dalej, podkład Revlon Colorstay, ja mam do cery tłustej i mieszanej kolor 150 Buff, korektor Catrice Camuflage cream, kolor 010 ivory. Podkład pierwsze wrażenie jest fajne, matowi skóre i nic więcej na razie o nim nie jestem w stanie powiedzieć to samo z korektorem :) 
I ostatnie, podkład Loreal Infallible 24 H kolor 235 Miel Honey, o nim nic nie moge stwierdzić bo to nie dla mnie :) i pomadka z makeup revolution kolor matte shade, niestety pomadka jest tak tępa że wogóle nike można jej rozprowadzić na ustach, a jak już się to uda to wygląda strasznie, podkreśla suche usta, tylko dziwne ze teraz nalozylam ten inna pomadke i nie podkresla suchych ipust wiec nie wiem :o 
Wszystko jak wspomnialam mam ze strony cocolita.com polecam  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz