wtorek, 2 grudnia 2014

Eveline maximum nails growth

Hej !
Dziś o lakierze na porost paznokci ;)
Kupiłam go w sklepie kosmetycznym bo niesety w Rossmanie nie mogłam znaleźć, ale pewnie w większych salonach zanjdziecie :) za ok. 15 zł
Jak sama nazwa wskazuje, producent mówi, że lakier wspomaga wzrost paznokci :) Mi poleciła go koleżanka, znam już ten produkt ponad pół roku, najpierw przetestowałam go na swoich paznokciach. Zalecane jest stosowanie go 7 dni, codzinnie jedną warstwę a po tym tygodniu zmyć i tak w kólko, aż do oczekiwanej  długości :) ja tym lakierem jestem zachwycona ! Sprawdził się u mnie świetnie, poleciłam też go kuzynce która miała paznokcie po hybrydzie i były strasznie kruche. Używala go ok. miesiąc i paznokcie byly w stanie idealnym nie łamały się i były długie :) jak sami widzicie lakier jest godny uwagi :) polecam wam serdecznie na zniszczone, ale też krótkie paznokcie ! Lakier działa cuda ;) pozdr. :* do jutra :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz