sobota, 27 grudnia 2014

Wibo nail effect powder, tak zwane futerko na paznokcie recenzja

Hej kochani !
Dziś recenzja futerka do paznokci z Wibo zapraszam !
Ja mam w kolorze granatowym, na kanale RedLipstickMonster zanjdziecie świetny fimik o tym :) polecam !
Jeśli chodzi o trwałość paznokci to w moim przypadku trzymają się juz 4 dni bez naruszenia :) jest to super trwałość jak na taki produkt
Nigdy nie róbcie tak jak pokazuje nam producent nie sypcie bezpośrednio na lakier tylko na chusteczkę następnie do tego przyłózcie palec, kiedy już pyłek się przyklei dokładnie dociśnijscie to do paznokcia(lakieru) i otrzepcie nadmiar, ja jako baze pod puszek użyłam lakieruManchatan each&yang 3053
Z znajdziecie  ten produkt w rossmanie za ok 6-8 zl :)
Ja osobiście polecam ten produkt, efekt jest super :)