piątek, 19 grudnia 2014

Essie i Opi ! nowość w mojej kolekcji lakierów + testowanie

Hej kochani ! Dziś pokażę wam nowości lakierów O.P.I i Essie ! Obiecywałam, że jak tylko będe miała inne opi zrobię wam test i powiem czy każdy lakier jest bardzo rzadkiej konsystencji :) zapraszam !
Najpierw Essie :)

1 od lewej : pinking about you,grow stronger, i pink i can, pink happy.
Hah jak widzicie PINK rządzi :d
wczoraj malowałam nimi paznokcie i na razie jest wszytsko super nic mi nie odprysneło i trzymają się świetnie, konsystencja wszytskich jest okej :) ciemny rózowy wystarczy jedna warstwa, a blady róz dwie ale to normalne :)


Teraz O.P.I


1 od lewej Ski Slope Sweetie, You're Grounded! Can't Taupe This!
Z tych małych lakierów niestety nie mogę znaleźć nazwy :/
 jeśli znajdę to dam wam znać :)
do tych mniejszych były dołączone takie śliczne naklejeczki na paznokcie super
O.P.I jeszce nie malowałam paznokci, ale już widzę, że jeden jest rzadszy a drugi gęstrzy i wydaję mi się, że każdy lakier ma inną konsystęcje, co do trwałości to jeszce nic wam nie powiem bo nie testowałam nowych opi :)
napiszę o tym osobny post na blogu za ok. Tydz może ponad :)
Do jutra :) paa, jeśli macie lakiery opi piszcie jak wam się sprawuja, są to moje pierwsze essie i jestem zachwycona :) polecam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz