poniedziałek, 8 grudnia 2014

polecane odżywki do włosów !

Hej misiaki ! :*
Dziś polecane przeze mnie odżywki do włosów. Ja jestem blondynką i niestety moje włosy są pozbawione blasku ;c ale kiedy używam tych trzech odżywek, są z połyskiem ! :D jak zawsze chciałam. Wszystkie z pewnością dostaniecie w Rossmanie na tą chwilę nie jestem w stanie podać wam cen, ale jak kiedy sie dowiem to od razu napiszę !!
1. L'oréal paris ELSEVE, naturi-gloss cristal. Odżywka upiększająca, kryształowy blask i aksamitny dotyk. Do włosów dlugich i pozbawionych blasku.
2. L'oréal paris ELSEVE, total repair. Natychmiastowa moc -kuracja regenerująca-
Witalność, gładkość, połysk i co najważniehsze natychmiastowy rezultat. Do włosów zniszczonych.
3. Schwarzkopf, gliss kur milion bloss. Połysk oraz ulatwianie rozczesywania. Do włosów matowych bez połysku.
Jeszcze takie krótkie podsumowanie ! Właściwie każda rzecz napisana przez producenta się sprawdza. Polecam te odżywki przede wszystkim blondynkom, ale każdej innej dziewczynke oczywiście też ;)
Pozdr. Do jutra :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz