wtorek, 30 grudnia 2014

5 za 10, czyli pięć produktów do 10 zł !

Hej kochani ! Dziś pokażę wam 5 za 10, czyli 5 produktów do 10 zł zapraszam !
1. Ziaja oczyszczanie liście manuka żel myjący. Jest to świetny produkt do mycia twarzy z pewnością jeszce pojawi się recenzja serii liście manuka ! 8/9zł
2.Ziaja oczyszczanie liście manuka tonik zwężający pory. Nie zauważyłam wielkiej różnicy jeśli chodzi o zwężenie porów, ale bardzo fajnie odświeza i nawilża skóre twarzy.8/9zł
3.Isana nagellack entferner mianowicie zmywacz do paznkoci, ja aktualnie nie mam pełno wymiarowego produktu tylko małą buteleczkę, ale duża kosztuje jakos 10zł.
Jdst to najlepszy zmywacz jaki miałam, używam go od kilku lat i nigdy nie zawiódł sprawdza się ekstra ! Polecam wam serdecznie, tylko uprzedzam że lepiej kupić niebieski ja posiadam różowy i strasznie duszący, a niebieski jest łagodny :)
4.Lovely tusz do rzęs curling pump up mascara. Recenzję znajdzieicie a moim blogu ! kosztuję ok 10 zł :)
5.Wibo pomadka do ust Glossy Tempation kolor 5. Recenzja na blogu zapraszam !! Kosztuje 8/9 zł :)
To będzie wszytsko bardzo polecam wam te niedrogie produlty są świetne wszystkie dostaniecie w Rossmanie :) 
Do jutra ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz