czwartek, 27 listopada 2014

peeling, mus do ciała !,

Hej kochani :* dziś o peelingach i musach do ciała z Perfekty !
Opowiem wam o każdym:
1. NAWILŻAJĄCY
Solny peeling do ciała, minerały morskie+olejek z krokosza. Uwielbiam go za to, że kiedy np. kiedy użyjecie go na nogi to po osuszeniu ręcznikiem są niesamowicie nawilżone(zasługa olejku z krokosza). Efekt jest jakbyście użyły oliwki tylko plusem jest to że skóra nie są tłusta ani klejąca. No i jak producent pisze jest on nawilżający i naprawdę sie to sprawdza czyli nie ma ściemy ! ;)

2.DOTLENIAJĄCY.Solny peeling do ciała, koenyzm Q10+ witamina C. Ma on podobne działanie jak wcześniejszy dobrze nawilża, czy dotlenia? Nie umiem tego stwierdzić, ale mimo wszystko sprawdza się bardzo dobrze ;) !

3. WYSZCZUPLAJĄCY. Mus do ciała, wyciąg z grapefruita + kofeina. Jest on również super nawilżający, kofeina pewnie dobrze wpływa na naszą skóre, może i wyszczupla. Ja nie zwróciłam uwagi czy cos się wydarzyło, jest ogólnie bardzo fajny.
4. ANTYCELULITOWY. Masło do ciała, pomarańcza+ aromat wanilii. Jak się już pewnie domyślacie też super nawilża ! :D producent nam mówi że jest antycelulitowy, ja osobiście nie zauważylam jakiejś zmiany ;d

Jeszcze na koniec kilka słów, zaletą tych produktów jest to, że są bardzo wydajne i mają świetny zapach ! Ja kupiłam je w Lidlu za ok. 13 zł z tego co wiem można je dostać w Naturze ale nie wiem jaka cena ;) to było by na tyle, polecam wam te produkty :) peelingów już zużyłam 2 opakowania jestem bardzo zadowolona i jak widzicie kupuję dalej :D 
Pozdr. :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz