wtorek, 25 listopada 2014

co sądze o cieniach Inglota ?!

Hej, dziś kilka słów o cieniach z Inglota ! Zapraszam :*
Mam 3 paletkini 3 osobne cienie.
Moim zdaniem pigment cieni jest bardzo dobry, ja jestem zwolenniczką cieni matowych jeśli chodzi o Inglota wszytskie które mam z drobinkami się osypują, u mnie sprawdzają sie poprawnie, ale mogłoby być lepsze ;) 
Cena jak dla mnie też nie jest zachęcająca bo jeden cień do paletki kosztuje 10 zł. Jeśli chodzi o matowe to polecam, ale pozostałe metaliczne itp. Niestety nie. Może tylko ja trafiłam na takie cienie które się osypują, ale nie wydaje mi się . 
Podsumówując cienie są fajne ale nic nadwyczajnego za taką cenę :) 
Zapraszam do komentowanai i obserwowania mojego bloga ! :* pozdr.
( piszcię o czym następne posty ! )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz