poniedziałek, 24 listopada 2014

lakiery Sally Hansen

Hej kochani ! Dziś kilka słów na temat lakierów Sally Hansen.
Mam ich 8 szt. W odcieniach pastelowych jeden sie wyróżnia jest złoty :d
Lakiery w polsce kosztują ok. 10 zł nie są spotykane w każdej drogerii ale z tego co wiem to w większch Rossmanach i Naturach znajdziecie je bez problemu ;) ja swoje mam z Usa, kosztują tam ok. 2$ .
Na temat trwałości, przy dobrym top coatcie utrzymują się do 7 dni, mają dobre krycie, niektórymi kolorami wystarczy pomalować raz i krycie jest jak przy dwu warstwach !  Ja osobiście bardzo lubię te lakiery i sprawdzają się u mnie świetnie !
Pozdr. Co wy na to żeby zrobić tydzień z lakierami codzinnie będe dodawać jakąś markę lakieru i przy okazji będę wam pokazywać moją małą kolekcję lakierów i danych firm ! :*
Kolory: 
1.(niestety nie mam nr) golden-l
2.270 lacey lilac
3.130blue me away
4. 360 mellow yellow
5.110 green with envy
6.340 mint sorbet
7.150 sun kissed
8.240 twisted pink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz