wtorek, 3 lutego 2015

Ulubieńcy miesiąca (styczeń)

Hej Kochani !
dziś ponownie zapraszam Was na ulubieńców miesiąca :) zapraszam

Jak zawsze kosmetyki podzieliłam sobię na kategorię, zaczynamy :)

1.Paznokcie!
W tym miesiącu postawiłam na znacznie jaśniejsze kolory jeśli chodzi o paznokcie :)
-Rimmel London 60second:
biały 4211
nude 513


2.Usta!
jak zwykle mój kochany Wibo Glossy Tempation nr. 5, śliczna nudowa pomadka:) recenzję znajdziecie na blogu :)
A jeśli chodzi o ochronę ust to standardowo EOS tym razem w wersji Honeysuckle Honeydew :)


3.Oczy
W tym miesiącu moje serce podbiła paletka Inglot :) 3 cudowne nudowe cienie z których można stworzyć świetne makijaże :)
kolory:
-330
-456
-457


4. Zapach!
W tym miesiącu ciężki i dość ostry zapach Playboy'a :)


5.Akcesoria
Jeśli czytacie mojego bloga to z pewnością kojarzycie rękawice kuchenna !! to ona w tym miesiącu wygrywa wszytsko ! jest super, więcej o niej pisać nie będę zapraszam do przeczytania postu o łatwym i tanim sposobie na czyszczenie pędzli :)


+dziś jako dodatek w ulubieńcach znajdą się również 2 kosmetyki do pielęgnacji skóry twarzy :)  Dwa produkty mogliście zobaczyć w haul'u na blogu :) Kolastyna Energy touch, Refresch :)
super produkty !! po nich skóra jest bardzo miękka i nawilżona plusem kremu jest błyskawiczne wchłanianie się oraz piękny delikatny zapach :)
Żel bardzo dobrze oczyszcza skóre twarzy oraz nadaję świeżości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz