niedziela, 8 lutego 2015

Love pink lipstick !! Meybelline Baby Lips :)

Hej Kochani !!
Dziś post o pomadkach Meybelline New York serii Baby Lips :) zapraszam !!!


Kupiłam ostatnio w Rossmanie na promocji Baby lips'y z 9,99 na 6,99 :)
Jeden z serii tradycyjnej a drugi z dr. Recuse :) można się zakochać w tych poamdkach !!  ja tego doznałam :p
pomalowałam usta pomadką i byłam zachwycona, delikatny kolor + fala nawilżenia !!! idealne połączenie.
Super produkt na codzień do torebki, możemy poprawić usta w każdym momencie bez lusterka :)
Pomadka baardzo fajnie nawilża usta, a przy okazji daje delikatny kolor. Baardzo wam polecam ten produkt :) mam zamiar kupić sobię wszystkie inne smaki :) jest suuuper, koniecznie wypróbujcie, zapraszam do komentowania i obserwowania mojego Bloga :)

kolory:
dr.recuse; pink me up
wersja tradycyjna; cherry me


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz